Self-compassion in learning primary school teachers’ perspectives

Tämä laadullinen tutkimus tarkastelee itsemyötätuntoa suomalaisten alakoulun opettajien käsitysten ja opetusmenetelmien näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena on tarkastella, miten itsemyötätunto on osana opettajien opetusmenetelmiä sekä ajatusmalleja. Lisäksi tavoitteena on osoittaa kehityksen paikk...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Pulkkinen, Iina, Lakaniemi, Sonja
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87177