Organisaation nimissä tehtyjen tietojenkalasteluiden merkitys kohdeorganisaation brändille

Palveluiden yhä digitalisoituessa yleistyy myös kyberrikollisuus. Sen yksi onnistuneimpia muotoja on tietojenkalastelu, jossa hyökkääjä pyrkii kalastelemaan kohteelta jotain arkaluontaista tietoa, kuten maksutietoja (Desolda, 2021). Tietojenkalastelut naamioidaan usein tunnettujen organisaatioiden n...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Malmelin, Samu
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86792