The nature of Lapland as a touristic product an analysis of nature discourses through figurative language

Matkailuun keskittyvät tekstit, kuten matkailulehdet, matkaoppaat ja esitteet, osaltaan rakentavat matkailukohteiden identiteettiä eli kohdekuvaa. Kohdekuvat vaikuttavat matkailijoiden matkustuspäätöksiin. Vuodesta toiseen sekä kotimaiset että kansainväliset turistit löytävät Suomen Lappiin. Lumoav...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Saarela, Anniina
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86018