_version_ 1799744873938550784
annif_keywords_txtF_mv matematiikka opetus alakoulu oppilaat positiivinen pedagogiikka
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p3160 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 http://www.yso.fi/onto/yso/p29074
author Leppilampi, Sami Lamminsivu, Paavo
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Kasvatustiede Education 102
author_facet Leppilampi, Sami Lamminsivu, Paavo Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Kasvatustiede Education 102 Leppilampi, Sami Lamminsivu, Paavo
author_sort Leppilampi, Sami
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-01T21:04:46Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Osallistava positiivinen pedagogiikka ja oppilaiden inhimilliset tarpeet alakoulun matematiikan opetuksessa</title><creator>Leppilampi, Sami</creator><creator>Lamminsivu, Paavo</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Kasvatustiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">102</contributor><subject type="other">peruskoulututkimus</subject><subject type="other">osallistava positiivinen pedagogiikka</subject><subject type="other">inhimilliset tarpeet</subject><subject type="yso">kvantitatiivinen tutkimus</subject><subject type="yso">matematiikka</subject><subject type="yso">alakoulu</subject><subject type="yso">positiivinen pedagogiikka</subject><available>2023-03-01T06:17:46Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/85706</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202303011966</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202303011966</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/85706/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202303011966.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202303011966.pdf" type="application/pdf" length="1221789" sequence="1"/><recordID>123456789_85706</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_85706
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:53Z
main_date 2022-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2022
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/85706\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202303011966.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202303011966.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 102
publication_first_indexed 2022-03-01T21:04:46Z
publishDate 2022
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Leppilampi, Sami Lamminsivu, Paavo Osallistava positiivinen pedagogiikka ja oppilaiden inhimilliset tarpeet alakoulun matematiikan opetuksessa peruskoulututkimus osallistava positiivinen pedagogiikka inhimilliset tarpeet kvantitatiivinen tutkimus matematiikka alakoulu positiivinen pedagogiikka
subject_txtF Aikuiskasvatus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_85706&index=0&size=large
title Osallistava positiivinen pedagogiikka ja oppilaiden inhimilliset tarpeet alakoulun matematiikan opetuksessa
title_full Osallistava positiivinen pedagogiikka ja oppilaiden inhimilliset tarpeet alakoulun matematiikan opetuksessa
title_fullStr Osallistava positiivinen pedagogiikka ja oppilaiden inhimilliset tarpeet alakoulun matematiikan opetuksessa Osallistava positiivinen pedagogiikka ja oppilaiden inhimilliset tarpeet alakoulun matematiikan opetuksessa
title_full_unstemmed Osallistava positiivinen pedagogiikka ja oppilaiden inhimilliset tarpeet alakoulun matematiikan opetuksessa Osallistava positiivinen pedagogiikka ja oppilaiden inhimilliset tarpeet alakoulun matematiikan opetuksessa
title_short Osallistava positiivinen pedagogiikka ja oppilaiden inhimilliset tarpeet alakoulun matematiikan opetuksessa
title_sort osallistava positiivinen pedagogiikka ja oppilaiden inhimilliset tarpeet alakoulun matematiikan opetuksessa
title_txtP Osallistava positiivinen pedagogiikka ja oppilaiden inhimilliset tarpeet alakoulun matematiikan opetuksessa
topic peruskoulututkimus osallistava positiivinen pedagogiikka inhimilliset tarpeet kvantitatiivinen tutkimus matematiikka alakoulu positiivinen pedagogiikka
topic_facet alakoulu inhimilliset tarpeet kvantitatiivinen tutkimus matematiikka osallistava positiivinen pedagogiikka peruskoulututkimus positiivinen pedagogiikka
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/85706 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202303011966
work_keys_str_mv AT leppilampisami osallistavapositiivinenpedagogiikkajaoppilaideninhimillisettarpeetalakoulunmatema