Käytettävyystestauksen hyödyllisyys organisaation asiakkaille näkyvissä järjestelmissä vertaileva tapaustutkimus

Järjestelmien kehitysprosessin aikana käytettävyyttä on tärkeä testata mahdollisimman hyvän käytettävyyden ja siten käyttäjiä tukevien järjestelmien mahdollistamiseksi. Järjestelmien hyvällä käytettävyydellä taataan järjestelmän helppokäyttöisyys, käyttäjien tyytyväisyys sekä käyttäjien tukeminen er...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kupari, Eerika
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84409