Somervuo, K., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Moniammatillisen yhteistyön merkitys: Ammattilaisten kokemuksia esi- ja alkuopetuksen nivelvaiheesta.
Chicago-viite (17. p.)Somervuo, Kirsi-Maaret, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Moniammatillisen Yhteistyön Merkitys: Ammattilaisten Kokemuksia Esi- Ja Alkuopetuksen Nivelvaiheesta. 2022.
MLA-viite (9. p.)Somervuo, Kirsi-Maaret, et al. Moniammatillisen Yhteistyön Merkitys: Ammattilaisten Kokemuksia Esi- Ja Alkuopetuksen Nivelvaiheesta. 2022.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.