„Und wir lieben Eiscreme“ Diskursanalyse der konstruierten Identitäten in den Unternehmensgeschichten dreier finnischer Lebensmittelunternehmen

Suomalaisilla elintarvikkeilla on kysyntää maailmalla, mutta erityisesti EU-alueelle kohdentuu merkittävä osuus Suomen elintarvikeviennistä. Etenkin suomalaiset raaka-aineet ja kehittynyt elintarviketeknologia kiinnostaa vientimaita. EU-alueelta Saksan markkina-alue onkin yksi Suomen pääkohteista, j...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Vartiainen, Maria
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:deu
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/83425