„Und wir lieben Eiscreme“ Diskursanalyse der konstruierten Identitäten in den Unternehmensgeschichten dreier finnischer Lebensmittelunternehmen

Suomalaisilla elintarvikkeilla on kysyntää maailmalla, mutta erityisesti EU-alueelle kohdentuu merkittävä osuus Suomen elintarvikeviennistä. Etenkin suomalaiset raaka-aineet ja kehittynyt elintarviketeknologia kiinnostaa vientimaita. EU-alueelta Saksan markkina-alue onkin yksi Suomen pääkohteista, j...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Vartiainen, Maria
Other Authors: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:deu
Published: 2022
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/83425