Viides- ja kuudesluokkalaisten oppilaiden käsityksiä kouluun kiinnittymiseen vaikuttavista tekijöistä

Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää 5.–6. luokan oppilaiden käsityksiä kouluun kiinnittymistä edistävistä ja haittaavista tekijöistä. Lapsilähtöinen tutkimus korostui kaikissa tutkimuksen vaiheissa. Tutkimuksen teoreettisessa viitekehyksessä syvennyttiin kouluun kiinnittymisen eri ulottuvuuksii...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Korpio-Mäkelä, Liisa, Sandberg , Susanne
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82940