_version_ |
1799744803322200064
|
annif_keywords_txtF_mv |
toimijuus
hyvinvointi
arvot (käsitykset)
musiikki
kuluttajakäyttäytyminen
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p2335
http://www.yso.fi/onto/yso/p1947
http://www.yso.fi/onto/yso/p1044
http://www.yso.fi/onto/yso/p1808
http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
|
author |
Huusko, Niko
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
Department of Music, Art and Culture Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Musiikkitiede
Musicology
3051
|
author_facet |
Huusko, Niko
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
Department of Music, Art and Culture Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Musiikkitiede
Musicology
3051
Huusko, Niko
|
author_sort |
Huusko, Niko
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2022-08-26T20:00:52Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana</title><creator>Huusko, Niko</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Music, Art and Culture Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Musiikkitiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Musicology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3051</contributor><subject type="yso">COVID-19</subject><subject type="yso">kuluttajatutkimus</subject><subject type="yso">musiikki</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">kuunteleminen</subject><subject type="yso">musiikintutkimus</subject><subject type="yso">suoratoistopalvelut</subject><subject type="yso">kuluttajakäyttäytyminen</subject><subject type="yso">digitalisaatio</subject><available>2022-08-26T05:20:58Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82842</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202208264374</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202208264374</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/82842/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202208264374.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202208264374.pdf" type="application/pdf" length="1423052" sequence="1"/><recordID>123456789_82842</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_82842
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:19Z
|
main_date |
2022-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2022
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/82842\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202208264374.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202208264374.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
3051
|
publication_first_indexed |
2022-08-26T20:00:52Z
|
publishDate |
2022
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Huusko, Niko
Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana
COVID-19
kuluttajatutkimus
musiikki
sosiaalinen media
kuunteleminen
musiikintutkimus
suoratoistopalvelut
kuluttajakäyttäytyminen
digitalisaatio
|
subject_txtF |
Musiikkitiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_82842&index=0&size=large
|
title |
Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana
|
title_full |
Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana
|
title_fullStr |
Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana
Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana
|
title_full_unstemmed |
Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana
Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana
|
title_short |
Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana
|
title_sort |
laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista arvoa tuottavista hyödyistä sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista covid19 pandemian aikana
|
title_txtP |
Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana
|
topic |
COVID-19
kuluttajatutkimus
musiikki
sosiaalinen media
kuunteleminen
musiikintutkimus
suoratoistopalvelut
kuluttajakäyttäytyminen
digitalisaatio
|
topic_facet |
COVID-19
digitalisaatio
kuluttajakäyttäytyminen
kuluttajatutkimus
kuunteleminen
musiikintutkimus
musiikki
sosiaalinen media
suoratoistopalvelut
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82842
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202208264374
|
work_keys_str_mv |
AT huuskoniko laajakuluttajatutkimussuomalaistenmusiikinkuuntelijoidenvalinnoistaarvoatuottavistahy
|