Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana

Bibliographic Details
Main Author: Huusko, Niko
Other Authors: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Musiikkitiede, Musicology, 3051
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2022
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82842
_version_ 1799744803322200064
annif_keywords_txtF_mv toimijuus hyvinvointi arvot (käsitykset) musiikki kuluttajakäyttäytyminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p2335 http://www.yso.fi/onto/yso/p1947 http://www.yso.fi/onto/yso/p1044 http://www.yso.fi/onto/yso/p1808 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
author Huusko, Niko
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos Department of Music, Art and Culture Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Musiikkitiede Musicology 3051
author_facet Huusko, Niko Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos Department of Music, Art and Culture Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Musiikkitiede Musicology 3051 Huusko, Niko
author_sort Huusko, Niko
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2022-08-26T20:00:52Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hy&#xF6;dyist&#xE4;, sek&#xE4; sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana</title><creator>Huusko, Niko</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Music, Art and Culture Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Musiikkitiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Musicology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3051</contributor><subject type="yso">COVID-19</subject><subject type="yso">kuluttajatutkimus</subject><subject type="yso">musiikki</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">kuunteleminen</subject><subject type="yso">musiikintutkimus</subject><subject type="yso">suoratoistopalvelut</subject><subject type="yso">kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">digitalisaatio</subject><available>2022-08-26T05:20:58Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82842</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202208264374</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202208264374</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/82842/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202208264374.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202208264374.pdf" type="application/pdf" length="1423052" sequence="1"/><recordID>123456789_82842</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_82842
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:19Z
main_date 2022-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2022
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/82842\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202208264374.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202208264374.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 3051
publication_first_indexed 2022-08-26T20:00:52Z
publishDate 2022
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Huusko, Niko Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana COVID-19 kuluttajatutkimus musiikki sosiaalinen media kuunteleminen musiikintutkimus suoratoistopalvelut kuluttajakäyttäytyminen digitalisaatio
subject_txtF Musiikkitiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_82842&index=0&size=large
title Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana
title_full Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana
title_fullStr Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana
title_full_unstemmed Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana
title_short Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana
title_sort laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista arvoa tuottavista hyödyistä sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista covid19 pandemian aikana
title_txtP Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana
topic COVID-19 kuluttajatutkimus musiikki sosiaalinen media kuunteleminen musiikintutkimus suoratoistopalvelut kuluttajakäyttäytyminen digitalisaatio
topic_facet COVID-19 digitalisaatio kuluttajakäyttäytyminen kuluttajatutkimus kuunteleminen musiikintutkimus musiikki sosiaalinen media suoratoistopalvelut
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82842 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202208264374
work_keys_str_mv AT huuskoniko laajakuluttajatutkimussuomalaistenmusiikinkuuntelijoidenvalinnoistaarvoatuottavistahy