Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana

Musiikin kuuntelun kulutusympäristö elää entistä enemmän digitalisoituneilla suoratoistopalvelualustoilla fyysisten ääniteformaattien käyttöosuuden vähentyessä vuosittain. Kulutuskentän muutoksen lisäksi digitaalisuus on aikaan saanut myös suoratoistopalvelun liitoksissa olevia sosiaalisia median pa...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Huusko, Niko
Other Authors: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2022
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82842