Huusko, N., tiedekunta, H., Sciences, F. o. H. a. S., Musiikin, t. j. k. t. l., Department of Music, A. a. C. S., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana.
Chicago Style (17th ed.) CitationHuusko, Niko, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos Musiikin, Art and Culture Studies Department of Music, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Laaja Kuluttajatutkimus Suomalaisten Musiikin Kuuntelijoiden Valinnoista, Arvoa Tuottavista Hyödyistä, Sekä Sosiaalisesta Toimijuudesta Ja Hyvinvoinnista COVID19-pandemian Aikana. 2022.
MLA (9th ed.) CitationHuusko, Niko, et al. Laaja Kuluttajatutkimus Suomalaisten Musiikin Kuuntelijoiden Valinnoista, Arvoa Tuottavista Hyödyistä, Sekä Sosiaalisesta Toimijuudesta Ja Hyvinvoinnista COVID19-pandemian Aikana. 2022.