APA-viite (7. p.)

Huusko, N., tiedekunta, H., Sciences, F. o. H. a. S., Musiikin, t. j. k. t. l., Department of Music, A. a. C. S., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Laaja kuluttajatutkimus suomalaisten musiikin kuuntelijoiden valinnoista, arvoa tuottavista hyödyistä, sekä sosiaalisesta toimijuudesta ja hyvinvoinnista COVID19-pandemian aikana.

Chicago-viite (17. p.)

Huusko, Niko, Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos Musiikin, Art and Culture Studies Department of Music, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Laaja Kuluttajatutkimus Suomalaisten Musiikin Kuuntelijoiden Valinnoista, Arvoa Tuottavista Hyödyistä, Sekä Sosiaalisesta Toimijuudesta Ja Hyvinvoinnista COVID19-pandemian Aikana. 2022.

MLA-viite (9. p.)

Huusko, Niko, et al. Laaja Kuluttajatutkimus Suomalaisten Musiikin Kuuntelijoiden Valinnoista, Arvoa Tuottavista Hyödyistä, Sekä Sosiaalisesta Toimijuudesta Ja Hyvinvoinnista COVID19-pandemian Aikana. 2022.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.