”Ei kaikki ole Potteria tai Ihmemaan Liisaa” fantasiakirjallisuuden opetuskäyttö perusopetuksen opettajien näkökulmasta

Tutkimuksessa käsitellään fantasiakirjallisuuden opetuskäyttöä ja sen avulla lukemaan innostamista perusopetuksen opettajien näkökulmasta. Tutkimuksessa selvitetään ovatko opettajien käsitykset fantasiakirjallisuudesta ja heidän suhtautumisensa siihen yhteydessä tämän kirjallisuudenlajin opetuskäytt...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Hakkarainen, Jenni, Hulkko, Lotta
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2022
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82841