Luokanopettajien käsityksiä oppilaan kouluun kiinnittymisestä ja sen tukemisesta

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli kuvata luokanopettajien käsityksiä oppilaan kouluun kiinnittymisestä ja sen tukemisesta. Tutkimuksessa tarkasteltiin sitä, millaisia käsityksiä luokanopettajilla on oppilaan kouluun kiinnittymisestä ja sen tukemisesta. Lisäksi tarkasteltiin luokanopettajien käsity...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Himanko, Nina, Honkanen, Jarmo
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82014