Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter determinantit
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter determinantit
  • Jyväskylän yliopiston aineenop...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Jyväskylän yliopiston aineenopettajakoulutuksen onnistuminen fysiikan opettajaksi valmistuneiden mielestä

Jyväskylän yliopiston aineenopettajakoulutuksen onnistuminen fysiikan opettajaksi valmistuneiden mielestä

Bibliographic Details
Main Author: Laitinen, Petri
Other Authors: Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta, Faculty of Sciences, Fysiikan laitos, Department of Physics, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2005
Subjects:
402
opettajankoulutus
fysiikka
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/8194
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/8194

Similar Items

  • Aineenopettajien ja aineenopettajaopiskelijoiden kokemuksia Jyväskylän yliopiston fysiikan laitoksen aineenopettajakoulutuksesta
    by: Hytönen, Antti
    Published: (2023)
  • Kokemuksia fysiikan opiskelun haasteellisuudesta Jyväskylän yliopiston fysiikan laitoksella
    by: Huuhka, Niilo
    Published: (2024)
  • Fysiikan opiskelijoiden mallinmuodostaminen
    by: Tolvanen, Perttu
    Published: (2008)
  • Liikunnan aineenopettajakoulutuksen opiskelijavalinnat muutoksessa
    by: Kalaja, Teppo
    Published: (2012)
  • Liikunnan aineenopettajakoulutuksen opiskelijavalinnat muutoksessa
    by: Kalaja, Teppo
    Published: (2012)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report