Psykologisen joustavuuden yhteys identiteetin kehitykseen yläkoulusta toiselle asteelle

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, missä määrin psykologinen joustavuus ja sosioekonominen asema ovat yhteydessä nuorten identiteetin kehitykseen heidän siirtyessään yläkoulusta toisen asteen opintoihin. Lisäksi tarkoituksena oli selvittää, muuntaako sosioekonominen asema psykologisen jo...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Kukkola, Aliisa, Mäyry, Annukka
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Psykologian laitos, Department of Psychology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81898