Finnish middle school students' experiences on autonomy and the role of informal learning in EFL lessons and outside school

Autonomiaa ja oppimista on tutkittu vuosikymmenien ajan. Autonomian katsotaan edistävän elinikäistä oppimista, parantavan oppimisen laatua ja mahdollistavan oppimista yli luokkahuonerajojen. Autonomiaa on aiemmin määritelty yksilön ominaisuutena ja kapasiteettina ottaa vastuuta omasta oppimisestaan,...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Knuutila, Linda
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81573