_version_ 1799744721609818112
annif_keywords_txtF_mv markkinointi digitaalinen markkinointi asiakkaat asiakkuudenhallinta markkinointiviestintä
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 http://www.yso.fi/onto/yso/p8530 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988
author Aittola, Mirka
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Aittola, Mirka Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Aittola, Mirka
author_sort Aittola, Mirka
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2022-06-07T20:00:30Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Digitaalinen markkinointi ja asiakashankinta : asiantuntijoiden n&#xE4;kemykset parhaista k&#xE4;yt&#xE4;nn&#xF6;ist&#xE4; pankkisektorilla</title><creator>Aittola, Mirka</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">kasvuhakkerointi</subject><subject type="other">inbound-markkinointi</subject><subject type="other">pankkisektori</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><subject type="yso">digitalisaatio</subject><subject type="yso">mainonta</subject><subject type="yso">pankit</subject><subject type="yso">kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><available>2022-06-07T06:33:01Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81519</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202206073136</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekij&#xE4; ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;semalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema..</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library (https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation).</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202206073136</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/81519/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202206073136.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202206073136.pdf" type="application/pdf" length="757602" sequence="1"/><recordID>123456789_81519</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_81519
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:08Z
main_date 2022-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2022
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/81519\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202206073136.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202206073136.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2022-06-07T20:00:30Z
publishDate 2022
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Aittola, Mirka Digitaalinen markkinointi ja asiakashankinta : asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä pankkisektorilla kasvuhakkerointi inbound-markkinointi pankkisektori markkinointi asiakkaat digitaalinen markkinointi digitalisaatio mainonta pankit kuluttajakäyttäytyminen
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_81519&index=0&size=large
title Digitaalinen markkinointi ja asiakashankinta : asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä pankkisektorilla
title_full Digitaalinen markkinointi ja asiakashankinta : asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä pankkisektorilla
title_fullStr Digitaalinen markkinointi ja asiakashankinta : asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä pankkisektorilla Digitaalinen markkinointi ja asiakashankinta : asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä pankkisektorilla
title_full_unstemmed Digitaalinen markkinointi ja asiakashankinta : asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä pankkisektorilla Digitaalinen markkinointi ja asiakashankinta : asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä pankkisektorilla
title_short Digitaalinen markkinointi ja asiakashankinta
title_sort digitaalinen markkinointi ja asiakashankinta asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä pankkisektorilla
title_sub asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä pankkisektorilla
title_txtP Digitaalinen markkinointi ja asiakashankinta : asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä pankkisektorilla
topic kasvuhakkerointi inbound-markkinointi pankkisektori markkinointi asiakkaat digitaalinen markkinointi digitalisaatio mainonta pankit kuluttajakäyttäytyminen
topic_facet asiakkaat digitaalinen markkinointi digitalisaatio inbound-markkinointi kasvuhakkerointi kuluttajakäyttäytyminen mainonta markkinointi pankit pankkisektori
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81519 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202206073136
work_keys_str_mv AT aittolamirka digitaalinenmarkkinointijaasiakashankintaasiantuntijoidennäkemyksetparhaistakäytänn