Digitaalinen markkinointi ja asiakashankinta asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä pankkisektorilla

Digitaalisen markkinoinnin sekä asiakashankinnan tulisi syystä olla jokaista organisaatiota kiinnostava aihe. Mainonnan ja asiakashankinnan muodot ovat kehittyneet valtavasti viime vuosikymmeninä. Digitaalisuus ja digitaaliset kanavat ovat mahdollistaneet markkinoinnin ja asiakashankinnan sähköisiss...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Aittola, Mirka
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81519