Monikielisyys esi- ja alkuopetuksessa opettajien kokemuksia ja käytänteitä monikielisyyden tukemisesta

Monikielisyys koskettaa yhä useampaa opetusryhmää jollain tasolla, esimerkiksi opetuksen luonteen tai lasten eri äidinkielten kautta. Aiemmat tutkimukset ovat osoittaneet, että mitä varhaimmin eri kieliin tutustuminen aloitetaan, sitä vaivattomampaa kielten omaksuminen on. Tässä tutkimuksessa tarkoi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Nevala, Veera
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81467