Opettajien kokemuksia hahmotusvaikeuden arvioinnista ja oppimisen tukitoimista alakoulussa

Tämän laadullisen, fenomenologisen tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella alakoulussa toimivien opettajien kokemuksia oppilaan hahmotusvaikeuden arvioimisesta ja oppilaan oppimisen tukemisesta tukitoimien avulla. Tutkimusaineisto koostui 21 vastauksesta sähköiseen kyselyyn sekä kolmesta haastatt...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kotiaho, Emilia
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81251