“Itekseen pärjää, mut yhessä pystyy” alakoulun luokan- ja erityisluokanopettajien kokemuksia yhteisopettajuuden merkityksestä ammatilliselle kehittymiselle toimijuuden ja ammatillisen identiteetin näkökulmasta

Bibliographic Details
Main Authors: Lahti, Aino, Liede, Vilja
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Luokanopettajakoulutus, Teacher Education, 103
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2022
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81152
_version_ 1809900757763227648
annif_keywords_txtF_mv toimijuus ammatti-identiteetti luokanopettajat ammatillinen kehitys alakoulu
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p2335 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894 http://www.yso.fi/onto/yso/p3999 http://www.yso.fi/onto/yso/p13158 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
author Lahti, Aino Liede, Vilja
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103
author_facet Lahti, Aino Liede, Vilja Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103 Lahti, Aino Liede, Vilja
author_sort Lahti, Aino
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Opettajankoulutuslaitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2022-05-19T20:00:31Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>&#x201C;Itekseen p&#xE4;rj&#xE4;&#xE4;, mut yhess&#xE4; pystyy&#x201D; : alakoulun luokan- ja erityisluokanopettajien kokemuksia yhteisopettajuuden merkityksest&#xE4; ammatilliselle kehittymiselle toimijuuden ja ammatillisen identiteetin n&#xE4;k&#xF6;kulmasta</title><creator>Lahti, Aino</creator><creator>Liede, Vilja</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="yso">ammatti-identiteetti</subject><subject type="yso">ammatillinen kehitys</subject><subject type="yso">toimijuus</subject><subject type="yso">yhteisopettajuus</subject><subject type="yso">opettajat</subject><subject type="yso">luokanopettajat</subject><available>2022-05-19T07:50:37Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81152</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202205192784</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202205192784</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/81152/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202205192784.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202205192784.pdf" type="application/pdf" length="794226" sequence="1"/><recordID>123456789_81152</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_81152
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:21Z
main_date 2022-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2022
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/81152\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202205192784.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202205192784.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 103
publication_first_indexed 2022-05-19T20:00:31Z
publishDate 2022
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Lahti, Aino Liede, Vilja “Itekseen pärjää, mut yhessä pystyy” : alakoulun luokan- ja erityisluokanopettajien kokemuksia yhteisopettajuuden merkityksestä ammatilliselle kehittymiselle toimijuuden ja ammatillisen identiteetin näkökulmasta ammatti-identiteetti ammatillinen kehitys toimijuus yhteisopettajuus opettajat luokanopettajat
subject_txtF Luokanopettajakoulutus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_81152&index=0&size=large
title “Itekseen pärjää, mut yhessä pystyy” : alakoulun luokan- ja erityisluokanopettajien kokemuksia yhteisopettajuuden merkityksestä ammatilliselle kehittymiselle toimijuuden ja ammatillisen identiteetin näkökulmasta
title_full “Itekseen pärjää, mut yhessä pystyy” : alakoulun luokan- ja erityisluokanopettajien kokemuksia yhteisopettajuuden merkityksestä ammatilliselle kehittymiselle toimijuuden ja ammatillisen identiteetin näkökulmasta
title_fullStr “Itekseen pärjää, mut yhessä pystyy” : alakoulun luokan- ja erityisluokanopettajien kokemuksia yhteisopettajuuden merkityksestä ammatilliselle kehittymiselle toimijuuden ja ammatillisen identiteetin näkökulmasta “Itekseen pärjää, mut yhessä pystyy” : alakoulun luokan- ja erityisluokanopettajien kokemuksia yhteisopettajuuden merkityksestä ammatilliselle kehittymiselle toimijuuden ja ammatillisen identiteetin näkökulmasta
title_full_unstemmed “Itekseen pärjää, mut yhessä pystyy” : alakoulun luokan- ja erityisluokanopettajien kokemuksia yhteisopettajuuden merkityksestä ammatilliselle kehittymiselle toimijuuden ja ammatillisen identiteetin näkökulmasta “Itekseen pärjää, mut yhessä pystyy” : alakoulun luokan- ja erityisluokanopettajien kokemuksia yhteisopettajuuden merkityksestä ammatilliselle kehittymiselle toimijuuden ja ammatillisen identiteetin näkökulmasta
title_short “Itekseen pärjää, mut yhessä pystyy”
title_sort itekseen pärjää mut yhessä pystyy alakoulun luokan ja erityisluokanopettajien kokemuksia yhteisopettajuuden merkityksestä ammatilliselle kehittymiselle toimijuuden ja ammatillisen identiteetin näkökulmasta
title_sub alakoulun luokan- ja erityisluokanopettajien kokemuksia yhteisopettajuuden merkityksestä ammatilliselle kehittymiselle toimijuuden ja ammatillisen identiteetin näkökulmasta
title_txtP “Itekseen pärjää, mut yhessä pystyy” : alakoulun luokan- ja erityisluokanopettajien kokemuksia yhteisopettajuuden merkityksestä ammatilliselle kehittymiselle toimijuuden ja ammatillisen identiteetin näkökulmasta
topic ammatti-identiteetti ammatillinen kehitys toimijuus yhteisopettajuus opettajat luokanopettajat
topic_facet ammatillinen kehitys ammatti-identiteetti luokanopettajat opettajat toimijuus yhteisopettajuus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81152 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202205192784
work_keys_str_mv AT lahtiaino itekseenpärjäämutyhessäpystyyalakoulunluokanjaerityisluokanopettajienkokemuksiayhteiso