Luokanopettajien käsityksiä omasta asiantuntijuudestaan varhennetussa kielenopetuksessa

Tässä pro gradu -tutkielmassa tutkin alkuopetuksen luokanopettajien käsityksiä omasta asiantuntijuudestaan varhennetun kielen opettajina. Tarkoituksena on selvittää mitä laadukkaalta kielenopetukselta edellytetään ja millainen ylipäänsä on varhennetun kielenkasvatuksen asiantuntija. Kuvaan aihetta l...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lilja, Sari
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81037