_version_ |
1809900747909758976
|
author |
Lahtinen, Sarita
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Saksan kieli ja kulttuuri
German Language and Culture
308
|
author_facet |
Lahtinen, Sarita
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Saksan kieli ja kulttuuri
German Language and Culture
308
Lahtinen, Sarita
|
author_sort |
Lahtinen, Sarita
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2022-05-10T20:00:25Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Interpretationen und Erfahrungen der Deutschlehrer/innen mit dem handlungsorientierten Unterricht</title><creator>Lahtinen, Sarita</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestintätieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Saksan kieli ja kulttuuri</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">German Language and Culture</contributor><contributor type="oppiainekoodi">308</contributor><subject type="other">kommunikatiivinen kielenopetus</subject><subject type="other">toiminnallinen kielenopetus</subject><subject type="yso">saksan kieli</subject><subject type="yso">konstruktivismi (pedagogiikka)</subject><subject type="yso">kieltenopetus</subject><available>2022-05-10T06:12:39Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80963</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202205102614</identifier><language type="iso">de</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202205102614</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/80963/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202205102614.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202205102614.pdf" type="application/pdf" length="500481" sequence="1"/><recordID>123456789_80963</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_80963
|
language |
deu
|
last_indexed |
2024-09-03T10:50:32Z
|
main_date |
2022-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2022
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/80963\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202205102614.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202205102614.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
308
|
publication_first_indexed |
2022-05-10T20:00:25Z
|
publishDate |
2022
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Lahtinen, Sarita
Interpretationen und Erfahrungen der Deutschlehrer/innen mit dem handlungsorientierten Unterricht
kommunikatiivinen kielenopetus
toiminnallinen kielenopetus
saksan kieli
konstruktivismi (pedagogiikka)
kieltenopetus
|
subject_txtF |
Saksan kieli ja kulttuuri
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_80963&index=0&size=large
|
title |
Interpretationen und Erfahrungen der Deutschlehrer/innen mit dem handlungsorientierten Unterricht
|
title_full |
Interpretationen und Erfahrungen der Deutschlehrer/innen mit dem handlungsorientierten Unterricht
|
title_fullStr |
Interpretationen und Erfahrungen der Deutschlehrer/innen mit dem handlungsorientierten Unterricht
Interpretationen und Erfahrungen der Deutschlehrer/innen mit dem handlungsorientierten Unterricht
|
title_full_unstemmed |
Interpretationen und Erfahrungen der Deutschlehrer/innen mit dem handlungsorientierten Unterricht
Interpretationen und Erfahrungen der Deutschlehrer/innen mit dem handlungsorientierten Unterricht
|
title_short |
Interpretationen und Erfahrungen der Deutschlehrer/innen mit dem handlungsorientierten Unterricht
|
title_sort |
interpretationen und erfahrungen der deutschlehrer innen mit dem handlungsorientierten unterricht
|
title_txtP |
Interpretationen und Erfahrungen der Deutschlehrer/innen mit dem handlungsorientierten Unterricht
|
topic |
kommunikatiivinen kielenopetus
toiminnallinen kielenopetus
saksan kieli
konstruktivismi (pedagogiikka)
kieltenopetus
|
topic_facet |
kieltenopetus
kommunikatiivinen kielenopetus
konstruktivismi (pedagogiikka)
saksan kieli
toiminnallinen kielenopetus
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80963
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202205102614
|
work_keys_str_mv |
AT lahtinensarita interpretationenunderfahrungenderdeutschlehrerinnenmitdemhandlungsorientiertenunt
|