Interpretationen und Erfahrungen der Deutschlehrer/innen mit dem handlungsorientierten Unterricht

Nykyaikainen oppimiskäsitys korostaa oppijoiden aktiivista toimijuutta. Viime vuosikymmeninä pinnalla on ollut konstruktivistinen oppimiskäsitys ja kielten opetuksessa erityisesti kommunikatiivinen kielenoppiminen. Näiden suuntauksien mukaan opetuksessa ja oppimisessa korostuu erityisesti oppijaläht...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lahtinen, Sarita
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:deu
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80963