Asiakirjasta käytäntöön opettajien näkemyksiä kolmiportaisen tuen toteutumisesta esiopetuksessa

Tutkielman tarkoituksena oli selvittää esiopetuksen opettajien näkemyksiä kolmiportaisen tuen toteutumisesta esiopetuksessa. Tutkimuksessa tuotiin esiin, miten esiopetuksen opettajat kuvailivat käytännön tukitoimia, ja mitkä asiat opettajat kokivat edistävinä ja mitkä asiat hankaloittavina tuen tote...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Sjöblom, Sinitta, Viljanen, Reetta
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80957