Tandempedagogik - att utveckla språklärarutbildningen blivande språklärares och lärarutbildares uppfattningar

Tämän tutkielman tarkoituksena on selvittää, mitä tandempedagogiikka voi tuoda opettajankoulutukselle. Tutkimuksessa otetaan selvää tandempedagogiikan laajentamisen mahdollisuuksista opettajankoulutuksessa sekä mallin eduista ja haasteista, jotka kieltenopettajan tulisi tietää jo opettajankoulutukse...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Katainen, Janina
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:swe
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80875