Luokanopettajan tunnetuki ja oppilaiden matematiikan oppijaminäkäsitys 2. ja 4. luokalla

Tutkimuksen tavoitteena oli tarkastella luokanopettajien tunnetukea ja oppilaiden matematiikan oppijaminäkäsitystä sekä näiden välistä yhteyttä 2. ja 4. luokalla. Tutkimus on osa Jyväskylän yliopiston Alkuportaat-tutkimushanketta (Lerkkanen ym., 2006–2011). Tutkimusaineisto koostui oppilaiden matema...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Heikkinen, Emma, Muurimäki, Lotta
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80101