_version_ |
1799744650716643328
|
annif_keywords_txtF_mv |
hyvinvointi
työyhteisöt
rehtorit
alakoulu
johtaminen
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p1947
http://www.yso.fi/onto/yso/p8543
http://www.yso.fi/onto/yso/p7511
http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
http://www.yso.fi/onto/yso/p554
|
author |
Nurmi, Ronja
Saarinen, Mea
|
author2 |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Opettajankoulutuslaitos
Department of Teacher Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
|
author_facet |
Nurmi, Ronja
Saarinen, Mea
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Opettajankoulutuslaitos
Department of Teacher Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Nurmi, Ronja
Saarinen, Mea
|
author_sort |
Nurmi, Ronja
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Opettajankoulutuslaitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2022-03-03T21:00:29Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Alakoulun rehtorin mahdollisuudet edistää työyhteisönsä jäsenten hyvinvointia korona-aikana</title><creator>Nurmi, Ronja</creator><creator>Saarinen, Mea</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="other">työhyvinvoinnin johtaminen</subject><subject type="other">koronapandemia</subject><subject type="yso">COVID-19</subject><subject type="yso">etäjohtaminen</subject><subject type="yso">etätyö</subject><subject type="yso">työhyvinvointi</subject><subject type="yso">hyvinvointi</subject><subject type="yso">rehtorit</subject><subject type="yso">johtaminen</subject><subject type="yso">esimiestyö</subject><available>2022-03-03T05:58:44Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80049</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202203031764</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202203031764</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/80049/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202203031764.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202203031764.pdf" type="application/pdf" length="2392063" sequence="1"/><recordID>123456789_80049</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_80049
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:07Z
|
main_date |
2022-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2022
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/80049\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202203031764.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202203031764.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
103
|
publication_first_indexed |
2022-03-03T21:00:29Z
|
publishDate |
2022
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Nurmi, Ronja
Saarinen, Mea
Alakoulun rehtorin mahdollisuudet edistää työyhteisönsä jäsenten hyvinvointia korona-aikana
työhyvinvoinnin johtaminen
koronapandemia
COVID-19
etäjohtaminen
etätyö
työhyvinvointi
hyvinvointi
rehtorit
johtaminen
esimiestyö
|
subject_txtF |
Luokanopettajakoulutus
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_80049&index=0&size=large
|
title |
Alakoulun rehtorin mahdollisuudet edistää työyhteisönsä jäsenten hyvinvointia korona-aikana
|
title_full |
Alakoulun rehtorin mahdollisuudet edistää työyhteisönsä jäsenten hyvinvointia korona-aikana
|
title_fullStr |
Alakoulun rehtorin mahdollisuudet edistää työyhteisönsä jäsenten hyvinvointia korona-aikana
Alakoulun rehtorin mahdollisuudet edistää työyhteisönsä jäsenten hyvinvointia korona-aikana
|
title_full_unstemmed |
Alakoulun rehtorin mahdollisuudet edistää työyhteisönsä jäsenten hyvinvointia korona-aikana
Alakoulun rehtorin mahdollisuudet edistää työyhteisönsä jäsenten hyvinvointia korona-aikana
|
title_short |
Alakoulun rehtorin mahdollisuudet edistää työyhteisönsä jäsenten hyvinvointia korona-aikana
|
title_sort |
alakoulun rehtorin mahdollisuudet edistää työyhteisönsä jäsenten hyvinvointia korona aikana
|
title_txtP |
Alakoulun rehtorin mahdollisuudet edistää työyhteisönsä jäsenten hyvinvointia korona-aikana
|
topic |
työhyvinvoinnin johtaminen
koronapandemia
COVID-19
etäjohtaminen
etätyö
työhyvinvointi
hyvinvointi
rehtorit
johtaminen
esimiestyö
|
topic_facet |
COVID-19
esimiestyö
etäjohtaminen
etätyö
hyvinvointi
johtaminen
koronapandemia
rehtorit
työhyvinvoinnin johtaminen
työhyvinvointi
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80049
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202203031764
|
work_keys_str_mv |
AT nurmironja alakoulunrehtorinmahdollisuudetedistäätyöyhteisönsäjäsentenhyvinvointiakoronaaikana
|