Alakoulun rehtorin mahdollisuudet edistää työyhteisönsä jäsenten hyvinvointia korona-aikana

Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten alakoulun rehtori voi edistää työyhteisönsä jäsenten hyvinvointia korona-aikana. Koronapandemia alkoi keväällä 2020 ja vaikutti merkittävästi työyhteisöjen hyvinvointiin. Tutkimusaineisto koostui kuuden rehtorin puolistrukturoiduista haastatteluista, jotk...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Nurmi, Ronja, Saarinen, Mea
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80049