Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Reggio Emilian kasvatusfilosof...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Reggio Emilian kasvatusfilosofian soveltaminen harjaantumisopetuksessa : tapaustutkimus

Reggio Emilian kasvatusfilosofian soveltaminen harjaantumisopetuksessa tapaustutkimus

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Kemppainen, Anja
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1999
Subjects:
harjaantumisopetus
Reggio Emilian kasvatusfilosofia
tapaustutkimus
kouluetnografia
Erityispedagogiikka
Special Education
101
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/8002
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/8002

Similar Items

  • Reggio Emilian kasvatusfilosofian soveltaminen harjaantumisopetuksessa : tapaustutkimus
    by: Kemppainen, Anja
    Published: (1999)
  • Yhteistyön koettu tärkeys harjaantumisopetuksessa
    by: Tenhunen, Tuomo
    Published: (1993)
  • Lisäopetus kehitysvammaisen jatko-opintovalmiuksien kehittäjänä harjaantumisopetuksessa
    by: Panttila, Hanna
    Published: (1999)
  • Kokonaisvaltaisen työskentelyprosessin vaikutus 5-6 -vuotiaiden lasten luovuuteen Reggio Emilia -pedagogiikassa sekä Honkaharjun päiväkodin kuvataidekokeilu
    by: Jukarainen, Hannele
    Published: (1991)
  • Työkaluja lapsilähtöiseen taidekasvatukseen : Reggio Emilian kasvatusnäkemys ja lastentarhanopettajakoulutuksen kuvataidekasvatus
    by: Mörk-Huttunen, Maritta
    Published: (2008)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report