Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Yläasteelle siirtyvien maahanm...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Yläasteelle siirtyvien maahanmuuttajaoppilaiden koulumenestys Portti-kokeella arvioituna

Yläasteelle siirtyvien maahanmuuttajaoppilaiden koulumenestys Portti-kokeella arvioituna

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Raulo, Jonna, Toppari, Niina
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2002
Subjects:
Portti-koe
Erityispedagogiikka
Special Education
101
maahanmuuttajat
oppilaat
arviointi
oppilasarviointi
opintomenestys
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7949
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7949

Similar Items

  • Yläasteelle siirtyvien maahanmuuttajaoppilaiden koulumenestys Portti-kokeella arvioituna
    by: Raulo, Jonna
    Published: (2002)
  • Lukiolaisten itsearvioidut temperamenttipiirteet, liikunnan arvosanat ja niiden väliset yhteydet
    by: Lämsä, Kaisa, kirjoittaja, et al.
    Published: (2015)
  • Miksi minua arvioidaan? : aineistolähtöinen tutkimus viidesluokkalaisten oppilaiden käsityksistä arvioinnin tehtävistä ja niiden merkityksistä oppilaalle
    by: Harjupatana, Tuulia
    Published: (2006)
  • Onko arvioinnilla merkitystä? : kuudennen luokan oppilas arvioinnin kokijana
    by: Keskinen, Aino
    Published: (2009)
  • Jyväskyläläisten maahanmuuttajaoppilaiden kokemuksia hyvinvoinnistaan
    by: Sandhu-Ovaska, Mariam
    Published: (2001)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report