Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Asperger-nuoret, sosiaaliset t...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Asperger-nuoret, sosiaaliset taidot ja kokemus vertaisryhmästä

Asperger-nuoret, sosiaaliset taidot ja kokemus vertaisryhmästä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Kasanen, Arja
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2005
Subjects:
Erityispedagogiikka
Special Education
101
kehityshäiriöt
Aspergerin oireyhtymä
sosiaaliset taidot
kehitys
sosiaalinen vuorovaikutus
viestintätaidot
kuntoutus
vertaisryhmät
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7910
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7910

Similar Items

  • Asperger-nuoret, sosiaaliset taidot ja kokemus vertaisryhmästä
    by: Kasanen, Arja
    Published: (2005)
  • Äitiys Asperger-lasten äitien kuvaamana diskurssianalyyttinen tutkimus äitien kirjoittamista kertomuksista
    by: Huhtamäki, Johanna
    Published: (2008)
  • Asperger-lapsen integraatio vuorovaikutuksen ja oppimisen näkökulmasta
    by: Lax, Maija-Liisa
    Published: (2002)
  • "Sää oot hyvä jätkä, vaikka sulla onkin vamma päässä" : asperger-lapsen sosiaalinen selviytyminen ja asema yleisopetuksessa : tapaustutkimus
    by: Katajamäki, Paula, et al.
    Published: (2000)
  • Äitiys Asperger-lasten äitien kuvaamana : diskurssianalyyttinen tutkimus äitien kirjoittamista kertomuksista
    by: Huhtamäki, Johanna
    Published: (2008)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report