Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Vanhemmuus erityistä tukea tar...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Vanhemmuus erityistä tukea tarvitsevan nuoren ja ikätoverin arjessa

Vanhemmuus erityistä tukea tarvitsevan nuoren ja ikätoverin arjessa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Jääskeläinen, Eeva
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2004
Subjects:
ekokulttuurinen teoria
Erityispedagogiikka
Special Education
101
nuoret
vanhemmuus
oppimisvaikeudet
erityiskasvatus
identiteetti
tukeminen
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7884
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7884

Similar Items

  • Vanhemmuus erityistä tukea tarvitsevan nuoren ja ikätoverin arjessa
    by: Jääskeläinen, Eeva
    Published: (2004)
  • Varhaiskasvatuksessa tehostettua tai erityistä tukea saavien lasten vanhempien kokemuksia lapsen tukemisesta kotona
    by: Riehunkangas, Mervi
    Published: (2022)
  • Varhaisvuosien erityiskasvatuksen henkilöstö ja vanhemmat yhteistyössä - perheen näkökulma
    by: Kuosmanen, Henna
    Published: (2006)
  • "Se on sellasta rinnalla kulkemista" : lastentarhanopettajien käsityksiä yhteistyöstä erityistä tukea tarvitsevan lapsen perheen kanssa
    by: Porvali, Tiina
    Published: (2006)
  • Kohti kumppanuuttako? : erityistä tukea tarvitsevien lasten vanhempien kokemuksia perhelähtöisyydestä päiväkodin arjessa
    by: Böök, Katriina, et al.
    Published: (2004)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report