Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Erityisopetussiirrot opettajie...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Erityisopetussiirrot opettajien tulkitsemina

Erityisopetussiirrot opettajien tulkitsemina

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Antila, Elise, Kokkonen, Sari
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2000
Subjects:
erityisopetussiirto
Erityispedagogiikka
Special Education
101
erityisopetus
opetus
luokanopettajat
aineenopettajat
integraatio
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7849
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7849

Similar Items

  • Erityisopetussiirrot opettajien tulkitsemina
    by: Antila, Elise
    Published: (2000)
  • "Tietyt asiat porukalla ja tietyt asiat erikseen : vanhempien näkemykset yleisopetuksen koulun ja erityiskoulun yhdistymisestä
    by: Haatainen, Paula, et al.
    Published: (2000)
  • "Tää on niinku meijän luokka" : laadullinen tapaustutkimus kahden opettajan yhteistoiminnallisuudesta yleisopetuksen luokan ja pienluokan muodostamas[s]a luokassa
    by: Koski, Ilona, et al.
    Published: (2004)
  • Kenen inkluusio? : opetusalan sidosryhmien ja vammaisjärjestöjen lausunnot uudesta perusopetuslakiesityksestä
    by: Julkunen, Jenni
    Published: (2010)
  • Poikkeava oppilas peruskoulun yleisopetuksessa Lapin läänissä : fyysinen yksilöintegraatio vanhempien arvioimana
    by: Hyvärinen-Harju, Katariina
    Published: (1997)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report