Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Myönteinen vertaispalaute -men...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Myönteinen vertaispalaute -menetelmän vaikutukset ja toimivuus yhdessä päiväkodin esiopetusryhmässä

Myönteinen vertaispalaute -menetelmän vaikutukset ja toimivuus yhdessä päiväkodin esiopetusryhmässä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Ahonen, Erika, Gammelin, Hanna
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2005
Subjects:
Myönteinen vertaispalaute -menetelmä
Erityispedagogiikka
Special Education
101
lapset
vertaisryhmät
ongelmat
sosiaalinen vuorovaikutus
interventio
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7846
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7846

Similar Items

  • Myönteinen vertaispalaute -menetelmän vaikutukset ja toimivuus yhdessä päiväkodin esiopetusryhmässä
    by: Ahonen, Erika
    Published: (2005)
  • Myönteinen käyttäytymisen tuki vuorovaikutuksellisena ilmiönä
    by: Koponen, Liisa
    Published: (2024)
  • Matematiikan sanallisten tehtävien ratkaisutaidon kehittäminen ääneen ajattelun -menetelmän avulla
    by: Korhonen, Heli, kirjoittaja
    Published: (2016)
  • Matematiikan sanallisten tehtävien ratkaisutaidon kehittäminen ääneen ajattelun -menetelmän avulla
    by: Korhonen, Heli
    Published: (2016)
  • Työn ja perheen vuorovaikutus : ristiriidoista myönteiseen siirräntään
    by: Valjakka, Heidi
    Published: (2005)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report