Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Tiivistäminen propositioiden m...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Tiivistäminen propositioiden manipulointina : tutkimus yliopisto-opiskelijoiden vieraskielisen oppikirjatekstin tiivistämisstrategioista

Tiivistäminen propositioiden manipulointina tutkimus yliopisto-opiskelijoiden vieraskielisen oppikirjatekstin tiivistämisstrategioista

Bibliographic Details
Main Author: Nissilä, Pia
Other Authors: Faculty of Education, Kasvatustieteiden tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1996
Subjects:
verbaalisen informaation prosessointi
tiivistämisstrategiat
propositioanalyysi
kielen ymmärtäminen
Education
Kasvatustiede
102
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/78153
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/78153

Similar Items

  • Neljäsluokkalaisten luetun tekstin ymmärtäminen ja ymmärtämisvaikeudet
    by: Muotka, Katri
    Published: (2003)
  • Vauvaiän visuaalisen tunnistamismuistin yhteydet leikki-ikäisten kielellisiin ja kognitiivisiin taitoihin
    by: Heiskanen-Nikula, Kirsi
    Published: (1998)
  • Peruskoulun kolmasluokkalaisten kuullun ja luetun tekstin ymmärtämisstrategiat ja ymmärtämisvaikeudet
    by: Holopainen, Esko
    Published: (1996)
  • Ammattikorkeakoulun aloittavien opiskelijoiden koulutus- ja uravalinnan ongelmat
    by: Lerkkanen, Jukka
    Published: (1999)
  • Vauvaiän visuaalisen tunnistamismuistin yhteydet leikki-ikäisten kielellisiin ja kognitiivisiin taitoihin
    by: Heiskanen-Nikula, Kirsi
    Published: (1998)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report