Hemminki, H., tiedekunta, K., Education, F. o., laitos, K., Education, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2002). Neljäsluokkalaisten nopean välähtävän lukemisen taito: Miten epäsanan pituus ja tavurakenne vaikuttavat lukemisen tarkkuuteen?
Chicago Style (17th ed.) CitationHemminki, Hanna, Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Neljäsluokkalaisten Nopean Välähtävän Lukemisen Taito: Miten Epäsanan Pituus Ja Tavurakenne Vaikuttavat Lukemisen Tarkkuuteen? 2002.
MLA (9th ed.) CitationHemminki, Hanna, et al. Neljäsluokkalaisten Nopean Välähtävän Lukemisen Taito: Miten Epäsanan Pituus Ja Tavurakenne Vaikuttavat Lukemisen Tarkkuuteen? 2002.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.