Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Neljäsluokkalaisten nopean väl...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Neljäsluokkalaisten nopean välähtävän lukemisen taito : miten epäsanan pituus ja tavurakenne vaikuttavat lukemisen tarkkuuteen?

Neljäsluokkalaisten nopean välähtävän lukemisen taito miten epäsanan pituus ja tavurakenne vaikuttavat lukemisen tarkkuuteen?

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Hemminki, Hanna
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2002
Subjects:
nopea välähtävä lukeminen
nopea nimeäminen
tavu
Erityispedagogiikka
Special Education
101
lukeminen
lukutaito
tavutus
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7765
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7765

Similar Items

  • Neljäsluokkalaisten nopean välähtävän lukemisen taito : miten epäsanan pituus ja tavurakenne vaikuttavat lukemisen tarkkuuteen?
    by: Hemminki, Hanna
    Published: (2002)
  • Nopean sarjallisen nimeämisen yhteydet lukemisvalmiuksiin ja alkavaan lukutaitoon
    by: Orrain, Heta
    Published: (2008)
  • Fonologisen tietoisuuden tehtävät ensiluokkalaisten lukutaidon ennustajina
    by: Huovinen, Marjo
    Published: (2001)
  • Lasten lukujonotaitojen kehitys sekä yhteydet lukemisen ja matematiikan valmiuksiin
    by: Alasalmi, Elina
    Published: (2008)
  • Sisäkorvaistutetta käyttävien lasten nopean nimeämisen ja lukemisen taidot 1. ja 2. luokalla
    by: Simonen, Suvi-Tuulia
    Published: (2017)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report