Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Eriyttämiselläkö kaikille yhte...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Eriyttämiselläkö kaikille yhteiseen kouluun? : yleisopetuksen luokanopettajien näkökulmia oppimisen ohjaamisen eriyttämisestä, koulun muutoksesta ja inkluusiosta

Eriyttämiselläkö kaikille yhteiseen kouluun? yleisopetuksen luokanopettajien näkökulmia oppimisen ohjaamisen eriyttämisestä, koulun muutoksesta ja inkluusiosta

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Ranta, Milta, Tallbacka, Miia
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2001
Subjects:
inkluusio
Erityispedagogiikka
Special Education
101
konstruktivismi
eriyttäminen
yksilöllisyys
koulut
muutos
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7764
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Summary:

Similar Items

  • Eriyttämiselläkö kaikille yhteiseen kouluun? : yleisopetuksen luokanopettajien näkökulmia oppimisen ohjaamisen eriyttämisestä, koulun muutoksesta ja inkluusiosta
    by: Ranta, Milta
    Published: (2001)
  • Jyväskyläläisten opettajien suhtautuminen kaikille yhteiseen kouluun
    by: Kokko, Tiina
    Published: (2005)
  • Eriyttämisen tavoitteet ja todellisuus
    by: Marja-aho, Marita
    Published: (2003)
  • Luokanopettajien kokemuksia eriyttämisestä
    by: Anttila, Kaisu, kirjoittaja
    Published: (2016)
  • Matematiikka toisen luokan oppilaiden kertomana : oppimisen kokemusta etsimässä
    by: Kinnunen, Paula
    Published: (2014)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report