Hakamäki, K., Mäki-Kojola, M., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, P., Psychology, D. o., . . . Jyväskylä, U. o. (2021). Tehtävästrategioiden pysyvyys alakoulusta toisen asteen loppuun.
Chicago-viite (17. p.)Hakamäki, Katriina, Marjukka Mäki-Kojola, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Psykologian laitos, Department of Psychology, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Tehtävästrategioiden Pysyvyys Alakoulusta Toisen Asteen Loppuun. 2021.
MLA-viite (9. p.)Hakamäki, Katriina, et al. Tehtävästrategioiden Pysyvyys Alakoulusta Toisen Asteen Loppuun. 2021.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.