Lesson Study -opetusmalli opettajaopiskelijan ammatillisen kasvun kehittämisessä toimintatutkimus yläkoulun liikuntatunnilla

Tutkimuksen tarkoituksena oli kehittää Lesson Study-opetusmallista sovellus liikunnan aineenopettajakoulutukseen sekä tutkia oppilaiden, opettajaopiskelijan sekä ohjaavan opettajan kokemuksia opetusmallin käytöstä ja oppimisesta. Lisäksi tarkoituksena oli arvioida perusopetuksen tavoitteiden pohjalt...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Miettinen, Jasmin
Muut tekijät: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikunta- ja terveystieteet, Sport and Health Sciences, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/77293