Yritys Facebookissa interpersoonaisia näkökulmia julkaisijan ja lukijan välisen suhteen luomiseen

Tutkielman tavoitteena on selvittää, kuinka yritys konkreettisesti rakentaa ulkoista viestintäänsä julkaisualusta Facebookissa. Aihe on ajankohtainen sen vuoksi, että yritykset pyrkivät enenemissä määrin toimimaan eri sosiaalisen median alustoilla muiden käyttäjien joukossa. Tutkimusongelmaa lähesty...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Puhakka, Patricia
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76793