_version_ 1799745008700489728
annif_keywords_txtF_mv customers customer service employees customer satisfaction customership
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 http://www.yso.fi/onto/yso/p1379 http://www.yso.fi/onto/yso/p1075 http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
author Lohilahti, Ella
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Intercultural Management and Communication 3136
author_facet Lohilahti, Ella Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Intercultural Management and Communication 3136 Lohilahti, Ella
author_sort Lohilahti, Ella
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kieli- ja viestintätieteiden laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2021-06-16T20:02:22Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>"Haes tytt&#xF6; joku osaava paikalle": customer incivility at work : a qualitative study of customer service employees' accounts</title><creator>Lohilahti, Ella</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestint&#xE4;tieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Intercultural Management and Communication</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Intercultural Management and Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3136</contributor><subject type="other">ep&#xE4;asiallinen asiakask&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="other">ep&#xE4;kohteliaisuus</subject><subject type="other">asiakasty&#xF6;ntekij&#xE4; vuorovaikutus</subject><subject type="other">vuorovaikutus t&#xF6;iss&#xE4;</subject><subject type="yso">asiakaspalvelu</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><subject type="yso">rasismi</subject><subject type="yso">syrjint&#xE4;</subject><subject type="yso">ty&#xF6;ntekij&#xE4;t</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">kulttuurienv&#xE4;linen viestint&#xE4;</subject><subject type="yso">ep&#xE4;asiallinen kohtelu</subject><subject type="yso">ik&#xE4;syrjint&#xE4;</subject><subject type="yso">customer service</subject><subject type="yso">interaction</subject><subject type="yso">racism</subject><subject type="yso">discrimination</subject><subject type="yso">employees</subject><subject type="yso">customers</subject><subject type="yso">intercultural communication</subject><subject type="yso">inappropriate treatment</subject><subject type="yso">age discrimination</subject><available>2021-06-16T07:48:13Z</available><issued>2021</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76591</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202106163790</identifier><language type="iso">en</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106163790</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/76591/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106163790.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202106163790.pdf" type="application/pdf" length="962458" sequence="1"/><recordID>123456789_76591</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_76591
language eng
last_indexed 2024-05-13T20:04:27Z
main_date 2021-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2021
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/76591\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106163790.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202106163790.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2021-06-16T20:02:22Z
publishDate 2021
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Lohilahti, Ella "Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work : a qualitative study of customer service employees' accounts epäasiallinen asiakaskäyttäytyminen epäkohteliaisuus asiakastyöntekijä vuorovaikutus vuorovaikutus töissä asiakaspalvelu vuorovaikutus rasismi syrjintä työntekijät asiakkaat kulttuurienvälinen viestintä epäasiallinen kohtelu ikäsyrjintä customer service interaction racism discrimination employees customers intercultural communication inappropriate treatment age discrimination
subject_txtF Intercultural Management and Communication
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_76591&index=0&size=large
title "Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work : a qualitative study of customer service employees' accounts
title_full "Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work : a qualitative study of customer service employees' accounts
title_fullStr "Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work : a qualitative study of customer service employees' accounts "Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work : a qualitative study of customer service employees' accounts
title_full_unstemmed "Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work : a qualitative study of customer service employees' accounts "Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work : a qualitative study of customer service employees' accounts
title_short "Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work
title_sort haes tyttö joku osaava paikalle customer incivility at work a qualitative study of customer service employees accounts
title_sub a qualitative study of customer service employees' accounts
title_txtP "Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work : a qualitative study of customer service employees' accounts
topic epäasiallinen asiakaskäyttäytyminen epäkohteliaisuus asiakastyöntekijä vuorovaikutus vuorovaikutus töissä asiakaspalvelu vuorovaikutus rasismi syrjintä työntekijät asiakkaat kulttuurienvälinen viestintä epäasiallinen kohtelu ikäsyrjintä customer service interaction racism discrimination employees customers intercultural communication inappropriate treatment age discrimination
topic_facet age discrimination asiakaspalvelu asiakastyöntekijä vuorovaikutus asiakkaat customer service customers discrimination employees epäasiallinen asiakaskäyttäytyminen epäasiallinen kohtelu epäkohteliaisuus ikäsyrjintä inappropriate treatment interaction intercultural communication kulttuurienvälinen viestintä racism rasismi syrjintä työntekijät vuorovaikutus vuorovaikutus töissä
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76591 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106163790
work_keys_str_mv AT lohilahtiella haestyttöjokuosaavapaikallecustomerincivilityatworkaqualitativestudyofcustomerserv