_version_ |
1799745008700489728
|
annif_keywords_txtF_mv |
customers
customer service
employees
customer satisfaction
customership
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
http://www.yso.fi/onto/yso/p1379
http://www.yso.fi/onto/yso/p1075
http://www.yso.fi/onto/yso/p7217
http://www.yso.fi/onto/yso/p8531
|
author |
Lohilahti, Ella
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Intercultural Management and Communication
3136
|
author_facet |
Lohilahti, Ella
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Intercultural Management and Communication
3136
Lohilahti, Ella
|
author_sort |
Lohilahti, Ella
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2021-06-16T20:02:22Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>"Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work : a qualitative study of customer service employees' accounts</title><creator>Lohilahti, Ella</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestintätieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Intercultural Management and Communication</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Intercultural Management and Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3136</contributor><subject type="other">epäasiallinen asiakaskäyttäytyminen</subject><subject type="other">epäkohteliaisuus</subject><subject type="other">asiakastyöntekijä vuorovaikutus</subject><subject type="other">vuorovaikutus töissä</subject><subject type="yso">asiakaspalvelu</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><subject type="yso">rasismi</subject><subject type="yso">syrjintä</subject><subject type="yso">työntekijät</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">kulttuurienvälinen viestintä</subject><subject type="yso">epäasiallinen kohtelu</subject><subject type="yso">ikäsyrjintä</subject><subject type="yso">customer service</subject><subject type="yso">interaction</subject><subject type="yso">racism</subject><subject type="yso">discrimination</subject><subject type="yso">employees</subject><subject type="yso">customers</subject><subject type="yso">intercultural communication</subject><subject type="yso">inappropriate treatment</subject><subject type="yso">age discrimination</subject><available>2021-06-16T07:48:13Z</available><issued>2021</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76591</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202106163790</identifier><language type="iso">en</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106163790</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/76591/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106163790.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202106163790.pdf" type="application/pdf" length="962458" sequence="1"/><recordID>123456789_76591</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_76591
|
language |
eng
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:27Z
|
main_date |
2021-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2021
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/76591\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202106163790.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202106163790.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
publication_first_indexed |
2021-06-16T20:02:22Z
|
publishDate |
2021
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Lohilahti, Ella
"Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work : a qualitative study of customer service employees' accounts
epäasiallinen asiakaskäyttäytyminen
epäkohteliaisuus
asiakastyöntekijä vuorovaikutus
vuorovaikutus töissä
asiakaspalvelu
vuorovaikutus
rasismi
syrjintä
työntekijät
asiakkaat
kulttuurienvälinen viestintä
epäasiallinen kohtelu
ikäsyrjintä
customer service
interaction
racism
discrimination
employees
customers
intercultural communication
inappropriate treatment
age discrimination
|
subject_txtF |
Intercultural Management and Communication
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_76591&index=0&size=large
|
title |
"Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work : a qualitative study of customer service employees' accounts
|
title_full |
"Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work : a qualitative study of customer service employees' accounts
|
title_fullStr |
"Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work : a qualitative study of customer service employees' accounts
"Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work : a qualitative study of customer service employees' accounts
|
title_full_unstemmed |
"Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work : a qualitative study of customer service employees' accounts
"Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work : a qualitative study of customer service employees' accounts
|
title_short |
"Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work
|
title_sort |
haes tyttö joku osaava paikalle customer incivility at work a qualitative study of customer service employees accounts
|
title_sub |
a qualitative study of customer service employees' accounts
|
title_txtP |
"Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work : a qualitative study of customer service employees' accounts
|
topic |
epäasiallinen asiakaskäyttäytyminen
epäkohteliaisuus
asiakastyöntekijä vuorovaikutus
vuorovaikutus töissä
asiakaspalvelu
vuorovaikutus
rasismi
syrjintä
työntekijät
asiakkaat
kulttuurienvälinen viestintä
epäasiallinen kohtelu
ikäsyrjintä
customer service
interaction
racism
discrimination
employees
customers
intercultural communication
inappropriate treatment
age discrimination
|
topic_facet |
age discrimination
asiakaspalvelu
asiakastyöntekijä vuorovaikutus
asiakkaat
customer service
customers
discrimination
employees
epäasiallinen asiakaskäyttäytyminen
epäasiallinen kohtelu
epäkohteliaisuus
ikäsyrjintä
inappropriate treatment
interaction
intercultural communication
kulttuurienvälinen viestintä
racism
rasismi
syrjintä
työntekijät
vuorovaikutus
vuorovaikutus töissä
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76591
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106163790
|
work_keys_str_mv |
AT lohilahtiella haestyttöjokuosaavapaikallecustomerincivilityatworkaqualitativestudyofcustomerserv
|