"Haes tyttö joku osaava paikalle": customer incivility at work a qualitative study of customer service employees' accounts

Epäasiallisen asiakaskäyttäytymisen voidaan ajatella olevan maailmanlaajuinen ongelma (Sliter & Jones, 2016, s. 208). Monet tutkijat (Grandey et al., 2007; Wilson & Holmwall, 2013; ja LeBlanc & Kelloway, 2002) väittävät, että epäasiallinen käytös asiakkailta on yleisempää kuin epäasialli...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lohilahti, Ella
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76591