“Wild crafted, sustainable, Nordic beauty” Lumene’s brand identity construction on the brand’s international website

Vuonna 2016 suomalainen kosmetiikkabrändi Lumene kävi läpi laajan uudelleenbrändäyksen, jonka johdosta niin brändin ulkonäkö ja tuotteet kuin identiteettikin uudistuivat. Lumene oli säilynyt lähes ennallaan useamman vuosikymmenen ja miellettiin enimmäkseen keski-ikäisten naisten brändiksi. Brändin u...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Nurmi, Sonja
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76480