Opettajien kokemuksia tietoisuustaitojen säännöllisestä harjoittamisesta

Tietoisuustaitojen mahdollisuudet hyvinvoinnin, sosioemotionaalisten taitojen sekä akateemisen suoriutumisen tukemisessa ovat herättäneet kasvavaa kiinnostusta koulumaailmassa. Niitä koskeva diskurssi painottuu merkittävästi oppilaiden näkökulmaan, vaikka asiantuntijoiden näkemysten mukaan tietoisuu...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Häggman, Lauri
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76350