Kokemus kehollisista oppimismenetelmistä pianonsoiton opetuksessa

Tutkimukseni tarkastelee kolmen tutkimusinformanttina toimineen soitto-oppilaan kokemuksia ohjaamiltani pianotunneilta, joiden keskiössä oli kehontiedon lisääminen kehollisten oppimismenetelmien avulla. Työni tavoitteena oli kartoittaa kehollisen oppimiskäsityksen merkitystä pianonsoiton oppimisen k...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Helin, Saana
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76303