Luokanopettajaopiskelijoiden kokemuksia mielenkiintoisen opetuksen järjestämisestä tilannekohtaisen ja yksilöllisen mielenkiinnon näkökulmista

Mielenkiinnon on tutkittu olevan yhteydessä muun muassa oppimiseen, muistiin sekä huomion kiinnittymiseen ja sen tiedetään syntyvän vuorovaikutuksessa ympäristön kanssa (Shirey & Reynolds 1988; Bernstein 1955). Siten mielenkiinnon merkitystä on perusteltua tutkia koulukontekstissa. Tämän tutkimu...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Mikkonen, Tinja
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2021
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76270